Voorwaarden voor klachten en retourneren van goederen

Bij Partoria zijn onze prioriteiten klanttevredenheid en hoge kwaliteit van de dienstverlening. Daarom bieden wij duidelijke en transparante voorwaarden voor klachten en retouren, waardoor onze klanten eventuele problemen met gekochte reserveonderdelen eenvoudig kunnen oplossen.

Klachtenprocedure

1. Een klacht indienen

Indien het gekochte reserveonderdeel niet goed werkt of gebreken vertoont, kunt u een klacht indienen via ons klachtenformulier, dat u hier kunt vinden. tutaj. Dit formulier is ook opgenomen in uw aankoopbevestigingsmail.

2. Klachtenbeoordeling

Na ontvangst van een klacht beoordeelt ons team het probleem aan de hand van de aangeleverde foto’s of video’s. Indien nodig regelen wij een koerier om het defecte onderdeel op te halen.

3. Beslissing en terugbetaling

Na beoordeling van de klacht informeren wij u over het besluit. Indien de klacht gehonoreerd wordt, zullen wij het volledige bedrag voor het gekochte onderdeel terugbetalen. De klacht wordt binnen 30 dagen na indiening in behandeling genomen. Het geld wordt terugbetaald op dezelfde manier waarop u voor het vervangende onderdeel heeft betaald.

Procedure voor het retourneren van goederen

1. Opzegging van het contract

In overeenstemming met de toepasselijke wetgeving heeft u het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen de overeenkomst te herroepen. Om dit recht uit te oefenen, verzoeken wij u het contractherroepingsformulier in te vullen dat beschikbaar is tutajen stuur de goederen terug naar ons adres.

2. Terugzending van goederen

Verpak de goederen zorgvuldig en stuur ze via een vertrouwd koeriersbedrijf naar ons adres. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.

3. Geld terug

Na ontvangst en inspectie van de geretourneerde goederen, zullen wij het volledige bedrag voor de gekochte goederen terugbetalen. De terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen, op dezelfde manier als waarop de betaling heeft plaatsgevonden.

Terugbetalingsmethoden

  • Online kaartbetaling: Het geld wordt teruggestort op de kaart waarmee de betaling is gedaan.
  • Directe overboeking naar rekening: Het geld wordt teruggestort op de rekening waarvan de betaling is gedaan.